• مربای گیلاس و پسته با بهترین طعم
    دوستان گلم یک مورد بود در مورد کیفیت میوه هایی که برای تهیه ی محصولات ازشون استفاده می کنیم چون زیاد ازم سوال میشه گفتم اینجا هم خدمتتون بگم. تمام محصولات از میوه های کاملا سالم و رسیده و در بیشتر مواقع از باکیفیت ترین نوع آن( مثل توت فرنگی با بذرهلندی یا زردآلوی شکرپاره یا گیلاس سیاه گوشتی) درست میشه و هیچ افزودنی دیگه ای نداره. من حاضر نیستم به خاطر سود بیشتر از میوه های بی کیفیت یا پای درختی گاها گندیده و پر از کرم استفاده کنم چون می دونم افرادی که به ما اعتماد می کنند و خرید می کنند به ارگانیک ،سالم و بهداشتی بودن محصولات تاکید دارند و دوست دارند اگر اعتماد کرده اند و هزینه ای می کنند واقعا محصولی با کیفیت به دستشون برسه. همیشه فکر می کنم برای عزیزان خودم دارم محصولی رو تهیه می کنم پس نهایت سعیم رو در تهیه ی محصولی باکیفیت انجام میدم و خدا رو شاکرم از رضایتی که مشتری های عزیزم بعد از رسیدن بسته هاشون اعلام می کنند.
    🤗😍
    برای سفارش انواع مربا با بسته بندی و وزن دلخواه از ایمیل استفاده کنیدبوسه